مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 00:322022-02-28سياسي

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز به کار کرد


سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، شامگاه دوشنبه (9 اسفندماه) همزمان با شب مبعث رسول اکرم(ص) در سالن اندیشه حوزه هنری آغاز به کار کرد.

- سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، شامگاه دوشنبه (9 اسفندماه) همزمان با شب مبعث رسول اکرم(ص) در سالن اندیشه حوزه هنری آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

سپس حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی -رییس سازمان اوقاف و امور خیریه- با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با شعار یک کتاب یک امت شکل گرفته است؛ این مسابقات با سابقه ترین مسابقات قرآنی جهان اسلام است و از دهه 60 برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات سه رویداد قرآنی در قالب بخش برادران در رشته های قرائت، ترتیل و حفظ کل قرآن کریم و در بخش خواهران حفظ کل قرآن کریم؛ هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام در بخش های برادران و خواهران در رشته های قرائت و حفظ کل قرآن کریم و پنجمین دوره مسابقات بین المللی نابینایان جهان اسلام در دو بخش برادران و خواهران در رشته حفظ کل قرآن کری؛ تجمیع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز به کار کرد

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز به کار کرد