مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-01فرهنگي

برگزیدگان جایزه سرو معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دومین جایزه سرو که به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد، - برگزیدگان دومین دوره جایزه سرو که با رویکردی متفاوت از نخستین دوره، به تئاتر تلویزیونی، نمایشنامه ها و آثار مکتوب پژوهشی، علمی در دهه 90 اختصاص یافته بود معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دومین جایزه سرو که به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد، با معرفی برگزیدگان شامگاه دوشنبه 9 اسفندماه همزمان با شب مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در تماشاخانه مهر حوزه هنری با اجرای عبدالله روا به کار خود پایان داد.

توحید معصومی دبیر دوره جایزه سرو در ابتدای این مراسم گفت: جایزه سرو در سال 1398 با روی کار آمدن جناب آقای نیلی در سمت مدیریت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کلید خورد.

از آنجایی که تا کنون غیر از جشنواره تئاتر مقاومت در هیچ محفل و رویدادی از فعالان تئاتر دفاع مقدس تجلیل و قدردانی نشده بود ، این جایزه با این نگاه شکل گرفت.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد دوره اول جایزه سرو و ادامه کار آن با بیان اینکه دوره اول جایزه به آثار صحنه ای و خیابانی اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه سرو معرفی شدند

برگزیدگان جایزه سرو معرفی شدند