مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-01اجتماعي

پروژه کمربندی روستای برغان در آستانه بهره برداری


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از بررسی ابعاد مختلف پروژه کمربندی روستای برغان خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر به ثمر بنشیند تا شاهد بهره برداری از آن باشیم و ترافیک سنگین جاده آتشگاه کاهش یابد.

- محمد مهرور، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از بازدید پروژه کمربندی برغان به همراه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز وبخشدار چندار خبر داد و گفت: این پروژه به منظور رفاه تردد شهروندان طراحی شده است و سعی داریم با بررسی های دقیق به راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه کمک کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: چند سال است که به لحاظ گردشگرپذیری دهستان برغان و روستاهای همجوار در ایام تعطیلات و فصل تابستان، شاهد مشکلات شدید ترافیکی در محور آتشگاه به برغان هستیم؛ حجم بالای ترافیکی در این ایام، مشکلات عدیده ای را برای ساکنین این مناطق بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: پروژه کمربندی این دهستان که از چندسال گذشته آغاز شده، در برخی از مناطق دارای مشکلاتی است که بایستی براساس کار مهندسی و بر پایه دانش وشرایط روز، اصلاح هندسی در آن صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: در بازدید صورت گرفته پس از بررسی و تبادل نظر با مدیرکل راهداری و حمل ونقل و مشاورین ومجریان طرح، مقررشد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کمربندی روستای برغان در آستانه بهره برداری

پروژه کمربندی روستای برغان در آستانه بهره برداری