مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-01سياسي

هرمزگان سرشار از استعدادهای انسانی است/ بسیج اساتید در جهاد تبیین نقش کلیدی دارد


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیج اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در جهاد تبیین نقشی کلیدی بر دوش دارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در نشست با دکتر فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان و تعدادی از اساتید با بیان اینکه خوشبختانه هرمزگان سرشار از سرمایه انسانی متخصص است، گفت: با استفاده از ظرفیت این نیروهای علمی می توان برای رشد و توسعه استان گام های مهم برداشت.

سردار امیری با اشاره به نقش و جایگاه نخبگان و بسیج اساتید، تاکید کرد: حفظ اتحاد و انسجام به عنوان و مقوله ارزشمند و با اهمیت میان نخبگان برای رشد و تعالی و برای کشور منشأ حرکت رو به جلو خواهد بود و باید همگی به این راهبرد پای بند باشیم.

  وی همچنین به نقش بسیج اساتید در جهاد تبیین اشاره و خاطرنشان کرد: نخبگان دانشگاهی و اعضای هیأت علمی می تواند محور جهاد تبیین در کشور باشند و با روشنگری عالمانه نسبت به مسائل مختلف، فضای فکری جامعه را نسبت به توطئه های دشمنان آشنا سازند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، یکی از اصلی ترین کانون های هجوم فکری دشمن را نسل جوان جامعه امروز ما برشمرد و گفت: بخش بزرگی از جوانان امروز کشور ما در دانشگاه ها مشغول تحصیل هستند و خوراک دهی مناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان سرشار از استعدادهای انسانی است/ بسیج اساتید در جهاد تبیین نقش کلیدی دارد

هرمزگان سرشار از استعدادهای انسانی است/ بسیج اساتید در جهاد تبیین نقش کلیدی دارد