مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-01سياسي

نمونه کوچک نظام جمهوری اسلامی در محلات پیاده شود


رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به اینکه قوه مجریه، قوه قضاییه و شورا و مجلس باید در هر محله وجود داشته باشد، گفت: اگر این سه شان را همراه با امام و الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی در محلات پیاده کنیم قطعا شاهد آثار مطلوبی ازجمله حل مشکلات فرهنگی، - اقتصادی، سیاسی و .

خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفت وگویی ضمن تقدیر از افرادی که بحث مسجدمحوری تلاش می کنند، اظهار کرد: در زمان انقلاب مساجد مراکز انقلاب در هر محله بودند.

وی با بیان اینکه مسجد در بحث پدیداری انقلاب نیز فعال بود، مطرح کرد: در آن زمان مساجد با نگهداری از اسلحه ها در بحث نظامی، تشکیل بسیج اقتصادی در بحث اقتصادی، نگهداری و بازداشت ساواکیان، آوردن صندوق های رای و .

فعال بودند.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به اینکه مساجد باید محور تمام فعالیت ها باشند، عنوان کرد: در پیش از انقلاب تنها مساجد خاصی آن هم با همت امامان جماعت ازجمله مقام معظم رهبری، آیت الله سعیدی، آیت الله مهدوی کنی و .

فعال بودند.

وی با بیان اینکه مساجد امروز وضعیت مطلوبی ندارند، خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه شاهد مسجدی که در تراز اسلام بوده و در مدینه النبی و کوفه وجود داشته است، نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه کوچک نظام جمهوری اسلامی در محلات پیاده شود

نمونه کوچک نظام جمهوری اسلامی در محلات پیاده شود