مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-01سياسي

نگاه علمی به گردشگری را ترویج نداده ایم


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته ایم از مزیت های کشور در حوزه گردشگری برای خلق ثروت بهره ببریم، گفت: شاید یکی از ریشه های اصلی عدم بهره برداری مناسب از ظرفیت های گردشگری این است که نگاه علمی را نسبت به این موضوع در کشور ترویج نداده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در آیین افتتاح اولین ساختمان دانشکده گردشگری دانشگاه تهران که در محدوده طرح توسعه دانشگاه قرار دارد، گفت: دانشکده گردشگری در راستای استراتژی جدید دانشگاه مبنی بر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی راه اندازی می شود.

دکتر مقیمی افزود: یکی از مسئولیت های مهم دانشگاه این است که دانشگاه بتواند از منظر علمی برای حل چالش های کشور راه حل ارائه کند.

راه اندازی دانشکده گردشگری هم با این رویکرد و در راستای جاری کردن رویکرد علمی در زمینه کمک به ایجاد کسب وکارها و استفاده از مزیت ها و ظرفیت های کشور در حوزه گردشگری صورت گرفته است.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به مزیت های قوی رقابتی کشور در حوزه گردشگری، تصریح کرد: بررسی آمار بودجه ریزی کشور نشان می دهد که سهم گردشگری در تولید ناخالص ملی، در جایگاه شایسته ای قرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه علمی به گردشگری را ترویج نداده ایم

نگاه علمی به گردشگری را ترویج نداده ایم