مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-01سياسي

30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص می یابد


30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص داده می شود که بخشی از این تسهیلات در قالب کمک معیشتی وبخشی برای اشتغال زایی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص داده می شود که بخشی از این تسهیلات در قالب کمک معیشتی وبخشی برای اشتغال زایی است.

پرویز فتاح، امروز سه شنبه 10 اسفند در شورای اداری درمیان با بیان اینکه ما خواهان تغیبر چهره درمیان و رفع محرومیت هستیم، اظهار کرد: پیروی از پیامبر اسلام (ص) به معنای حرکت در مسیر ایشان و تسلیم بودن در برابر فرامین قرآن و اسلام است و به شعار دادن خلاصه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بر اساس منطق رسول الله (ص) مدیران باید مردمی زندگی کنند، بیان کرد: بنیاد علوی در درمیان طرح های متعددی را در دو سال گذشته برای پاک کردن چهره محرومیت از این شهر اجرا کرده است.

فتاح با تأکید بر اینکه نباید قول هایی بدهیم که نمی توانیم اجرا کنیم، ادامه داد: سهم خراسان جنوبی از طرح مسکن محرومین به هزار واحد رسید که ظرفیت بسیار خوبی برای خدمت گذاری به مردم منطقه در حوزه خانه سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص می یابد

30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص می یابد