مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-01اقتصادي

آزادسازی بیش از 1500 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری به نفع کشاورزان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، یداله مظاهری ظهر امروز در کمیسیون رفع تداخلات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 15 تا 20 درصد اراضی استان شامل 250 هزار هکتار، اراضی کشاورزی هستند، گفت: بیشتر این اراضی، ملی است که بعضٱ مشاهده می شود حقوق مردم به درستی رعایت نشده و به همین منظور شیوه نامه رفع تداخلات اراضی صادر شده که در این شیوه نامه پلاک ها با دستگاه های مرتبط احصا و محدوده منابع ملی و غیرملی از یکدیگر تفکیک می شوند.

بررسی86 هزار هکتار زمین طی چهار سال  مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از سال 96 تا به امروز 86 هزار هکتار از اراضی بررسی و به اداره ثبت اسناد ارسال شده که مرحله بعد تهیه نقشه کاداستر اراضی است و همه این مراحل توسط دولت و به صورت رایگان انجام می شود و در نهایت مردم می توانند در قطعات مختلف اسناد 6 دانگ اراضی خود را دریافت کنند.

تعیین تکلیف 36 هزار هکتار زمین در یک روز وی با بیان اینکه امروز به مناسبت عید مبعث 36 هزار هکتار از اراضی تعیین تکلیف شد، ادامه داد: این در حالی است که طی چهار سال گذشته تنها 86 هزار هکتار تعیین تکلیف شده بود و این عزم جدی دولت در این موضوع را نشان می دهد.

 مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با همکاری همه دستگاه ها امروز یک هزار و 500 الی یک هزار و 600


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 1500 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری به نفع کشاورزان

آزادسازی بیش از 1500 هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری به نفع کشاورزان