مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-01پزشكي

بوشهر آخرین استان کشور در حوزه درمان است


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: وضعیت زیرساخت های بهداشت و درمان استان بوشهر به گونه ای است که می توان گفت این استان آخرین استان کشور در حوزه درمان است.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: وضعیت زیرساخت های بهداشت و درمان استان بوشهر به گونه ای است که می توان گفت این استان آخرین استان کشور در حوزه درمان است.

عبدالکریم جمیری در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید ایشان از مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر، اظهار کرد: در بازدیدی که ماه های گذشته از بیمارستان قلب بوشهر داشتم متخصصین این بیمارستان از استهلاک دستگاه های حساس و ضروری و کمبود نخ بخیه و دستکش گلایه داشتند، بنده احساس شرمندگی کردم که در این استان با این همه نعمت باید چنین مشکلاتی را داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت نیروهای پیمانکار بیمارستان های استان گفت: کارگرانی که در بدترین شرایط معیشتی و مالی در حال زندگی کردن هستند 6 ماه است حقوق نگرفته اند، این وضعیت در چندین بیمارستان شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم وجود دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم اذعان کرد: تنها 2 دستگاه MRI در بیمارستان های تامین اجتماعی و شهدای خلیج فارس مرکز استان وجود دارد که اگر هر کدام از آن ها به هر دلیلی از مسیر سرویس دهی خارج شود مردم باید رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر آخرین استان کشور در حوزه درمان است

بوشهر آخرین استان کشور در حوزه درمان است