مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 02:322022-03-01اقتصادي

آماده سازی 10000 صندلی ناوگان مسافربری عمومی در خراسان شمالی برای اجرای طرح نوروزی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آماده سازی 10 هزار صندلی ناوگان مسافربری عمومی در این استان برای اجرای طرح نوروزی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آماده سازی 10 هزار صندلی ناوگان مسافربری عمومی در این استان برای اجرای طرح نوروزی خبر داد.

سعید سبحانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه می یابد، گفت: برای جابجایی مسافران نوروزی در این استان 775 دستگاه ناوگان مسافربری عمومی برون شهری آماده شده است.

وی افزود: در طرح نوروزی 157 دستگاه اتوبوس، 245 دستگاه مینی بوس و 373 دستگاه سواری کرایه به مسافران خدمات رسانی خواهند کرد.

سبحانی در ارتباط با فروش بلیط های حمل و نقل نیز اظهار کرد: پیش فروش غیرحضوری بلیط های نوروزی آغاز شده و بلیط ها تا 50 درصد ظرفیت ناوگان، پیش فروش می شود.

وی ادامه داد: البته از تاریخ دهم اسفندماه نیز پیش فروش بلیط های نوروزی آغاز شده و هم اکنون بلیط ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری به فروش می رسد.

این مقام مسئول در ارتباط با نرخ کرایه ناوگان مسافربری عمومی برون شهری نیز بیان کرد: هنوز افزایش قیمتی برای نرخ کرایه ها اعلام نشده اما رانندگان به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 10000 صندلی ناوگان مسافربری عمومی در خراسان شمالی برای اجرای طرح نوروزی

آماده سازی 10000 صندلی ناوگان مسافربری عمومی در خراسان شمالی برای اجرای طرح نوروزی