مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-02بين الملل

حمله به اوکراین؛ «من طرف ماهی هام!»/ چرا نوع عینک ما بر داوری ما اثرگذار است؟


سال ها پیش برای محمد صالح علا در برنامه «صندلی داغ» فیلمی از ماهی گیران شمال نمایش دادند و خواستند درباره آن جمله ای بگوید.

بی درنگ گفت: «من طرف ماهی هام».

- حمله به اوکراین؛ من طرف ماهی هام! / چرا نوع عینک ما بر داوری ما اثرگذار است؟ سال ها پیش برای محمد صالح علا در برنامه صندلی داغ فیلمی از ماهی گیران شمال نمایش دادند و خواستند درباره آن جمله ای بگوید.

بی درنگ گفت: من طرف ماهی هام .

چون هنرمند است نه رییس شیلات.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- حمله روسیه به اوکراین هر قدر برای منطقه و دنیا خطرناک و برای مردم اوکران مصیبت بار بوده فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در ایران را یک چند از بحث های سخیف و خاله زنکی به گفت و گوهای جدی سوق داده است.

از مرگ بر پوتین گویانی که دیگران را به خاطر مرگ بر این و مرگ بر آن گفتن شماتت می کنند تا کسانی که می گویند وقتی ناتو بیخ گوش روسیه آمده مگر کار دیگری هم می توانست انجام دهد و انگار آقای لاوروف است که دارد توجیه می کند! از کسانی که امنیت را بر دموکراسی ارجح می دانند تا آنها که انتظار دارند آمریکا جنگ سوم جهانی به راه می انداخت و می گویند دیدی پشت اوکراین را هم خالی کرد؟ حال آن که اگر پوتین در تله غرب گرفتار آمده و آبروی خود را باخته باشد، برای مراحل بعد هم تدبیری اندیشیده اند و به جای جنگ نظامی روسیه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به اوکراین؛ «من طرف ماهی هام!»/ چرا نوع عینک ما بر داوری ما اثرگذار است؟

حمله به اوکراین؛ «من طرف ماهی هام!»/ چرا نوع عینک ما بر داوری ما اثرگذار است؟