مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-02اقتصادي

نیاز شدید به گروه خونی o منفی در مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران، از کاهش شدید ذخیره گروه خونی o منفی در استان خبر داد و گفت: گروه خونی o منفی به دلیل اینکه به تمام گروه های خونی می تواند خون دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون استان مازندران، از کاهش شدید ذخیره گروه خونی o منفی در استان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال افزایش مصرف خون و فرآورده های خونی در استان در ماه پایانی سال، ذخیره همه گروه های خونی به ویژه o منفی کاهش یافته است.

وی گفت: گروه خونی o منفی به دلیل اینکه به تمام گروه های خونی می تواند خون دهد، بسیار پُرمصرف است و زودتر ذخایر آن به پایان می رسد.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: از دارندگان این گروه خونی درخواست می شود تا با داشتن کارت ملی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند و با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند به خون استان بشتابند.

این مسؤول گفت: در ماه اسفند با توجه به فرارسیدن سال نو شاهد کاهش مراجعه کننده هستیم، لازم است مردم نوع دوست مازندران همانند گذشته یاری گر بیماران باشند.

محمدی فیروزجایی با اعلام اینکه نیاز به خون و فرآورده های آن یک نیاز مستمر و همیشگی بوده و مدت زمان نگهداری آن محدود است، یادآور شد: تمامی تجهیزات و وسایل مورد استفاده در پروسه اهدای خون در مراکز اهدای خون استان یک بار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز شدید به گروه خونی o منفی در مازندران

نیاز شدید به گروه خونی o منفی در مازندران