مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-02سياسي

دانشگاه شاهد در عراق شعبه می زند


تفاهم نامه همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران با موسسه شهدای عراق در بغداد به امضا رسید که طی بندی از آن، دانشگاه شاهد در عراق شعبه تأسیس خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسه شهدای عراق با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و عبدالاله النائلی رییس موسسه شهدا عراق در محل این موسسه در بغداد امضا شد.

در این تفاهم نامه مقرر شده است افزون بر تأسیس زیرساخت های مشترک اقتصادی و صنعتی میان 2 موسسه، شعبه دانشگاه شاهد نیز در عراق راه اندازی شود و زمینه پذیرش دانشجویان خانواده های شهید عراقی در دانشگاه شاهد و دیگر دانشگاه های ایران نیز فراهم شود.

از دیگر بندهای این تفاهم نامه همچنین تبادل اساتید دانشگاه ها و استفاده از تجربیات آن ها در دانشگاه های عراق و ایران است.

از دیگر بندهای مورد توافق تبادل سفرهای زیارتی خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان به عتبات عالیات، تأسیس کارخانه های مشترک فراورده های غذایی و صنعتی در هر 2 کشور که درآمدهای آن باید در راستای حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شاهد در عراق شعبه می زند

دانشگاه شاهد در عراق شعبه می زند