مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-02سياسي

ثبت 30 میلیون هکتار زمین طی 100 روز در طرح کاداستر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن بابایی در ادامه سفر استانی به آذربایجان شرقی و در نشست همزمان با نخبگان جوان و بسیجی واحدهای ثبتی استان ، قرارگاه کاداستری شهید سلیمانی و روسای واحدهای ثبتی استان که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان تبریز به انجام رسید، اظهار کرد: در اقصی نقاط کشور تلاش جهادی شروع شده و در 100 روز گذشته، 30 میلیون هکتار زمین، ثبت کاداستری شده است و بر همین اساس در آینده نزدیک جشن کاداستر برگزار می کنیم.

وی افزود: در همین رابطه یکشنبه هفته آینده در محضر ریاست محترم قوه قضاییه خواهیم بود و آخرین گزارش ها در این رابطه ارائه خواهد شد.

  رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تمجید از عملکرد آذربایجان شرقی در ثبت کاداستری اراضی گفت: این استان در بحث کاداستر خوب می درخشد که این درخشش در سایه تلاش شبانه ‍روزی مدیران واحدهای ثبتی استان است.

بابایی عنوان کرد: می توان آذربایجان شرقی را پیشگام و پیشرو استان های کشور در بحث کاداستر کرد که لازمه آن استمرار همکاری مدیران واحدهای ثبتی استان است.

  وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در کنار استان فارس بیشترین واحد ثبتی را  دارند، افزود: آذربایجان شرقی استان پراهمیتی است و انتظار داریم مدیران واحدهای ثبتی فعالانه وارد عمل شوند  که یکی از مصادیق ورود فعالنه، ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 30 میلیون هکتار زمین طی 100 روز در طرح کاداستر

ثبت 30 میلیون هکتار زمین طی 100 روز در طرح کاداستر