مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-02اقتصادي

1453 پرونده تعزیراتی در یک ماه گذشته البرز تشکیل شد


معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار شب عید از نیمه اسفندماه خبر داد و گفت: در راستای کنترل و نظارت بر قیمت ها در ایام پایانی سال در یک ماه گذشته هزار و 453 پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده است.

- سعید نورالهی، معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم در خرید کالاهای مختلف از جمله پوشاک، آجیل، خشکبار و غیره، گفت: طبق معمول هرساله  طرح ویژه نظارتی نوروز 1401 را در دستور کار داریم که از 14 اسفند امسال تا 14 فروردین 1401 اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر تنظیم بازار وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی است، گفت: تعزیرات حکومتی از 15 بهمن ماه به استقبال اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز رفته است و در طول یک ماه گذشته هزار و 453  فقره پرونده به تعزیرات حکومتی البرز وارد شده که به صورت خارج از نوبت رسیدگی شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: روزانه 4 اکیپ مشترک نظارتی متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، با همراهی بازرسان سایر سازمان ها از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و اتاق اصناف در مرکز استان کنترل و نظارت بازار در مرکز استان را بر عهده دارند و 2 اکیپ نظارتی نیز روزانه در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1453 پرونده تعزیراتی در یک ماه گذشته البرز تشکیل شد

1453 پرونده تعزیراتی در یک ماه گذشته البرز تشکیل شد