مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-02اجتماعي

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران


مشاور اطلاع رسانی و کارشناسی اداره کل هواشناسی مازندران از پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان تا اوایل هفته آتی خبر داد.

- سید احمد میرساداتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه ها پیـش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران روز‏ چهارشنبه 1400/12/11 صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در مناطق ساحلی و جلگه ای همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

مشاور اطلاع رسانی و کارشناسی اداره کل هواشناسی مازندران کرد: روز پنج شنبه 12 اسفند هوا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و در ارتفاعات با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود ضمن اینکه از بامداد جمعه در ارتفاعات غربی با بارش پراکنده باران و برف همراه خواهد بود.

میرساداتی گفت: وضعیت هوا در روز جمعه 13 اسفندماه نیمه ابری بتدریج ابری با بارندگی، وزش باد نسبتا شدید و کاهش تدریجی دما و در ارتفاعات با بارش باران و برف همراه است.

وی افزود: شنبه 14 اسفند در مناطق غربی و مرکزی هوا صاف تا نیمه ابری و در شرق استان، ابری با بارش پراکنده و بتدریج با کاهش ابر پیش بینی می شود.

مشاور اطلاع رسانی و کارشناسی اداره کل هواشناسی مازندران آسمان یک‏شنبه 1400/12/15 را ابری و نسبتا سرد با بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات مه آلود همراه با بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران