مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02اجتماعي

نام نویسی آزمون ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد/اعلام جزییات ثبت نام


ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 (نوبت بیست و دوم) از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آغاز شد و تا روز جمعه 20 اسفند ادامه دارد.

- ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 (نوبت بیست و دوم) از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آغاز شد و تا روز جمعه 20 اسفند ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کند و متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن شخصا به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون به اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 همزمان با شروع ثبت نام، بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

به متقاضیان توصیه شده است که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی آزمون ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد/اعلام جزییات ثبت نام

نام نویسی آزمون ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد/اعلام جزییات ثبت نام