مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-02اجتماعي

بارش برف و باران در 20 استان/وزش باد شدیددر نقاط مختلف کشور


سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و دو هشدار زرد رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج دریا تا 2 متر در فراساحل خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و دو هشدار زرد رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج دریا تا 2 متر در فراساحل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش باران و برف، وزش باد شدید، رعدوبرق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ از پنج شنبه (12 اسفندماه) تا جمعه (13 اسفندماه) خبرداد.

این سامانه بارشی روز پنجشنبه در جنوب آذربایجان غربی، شرق لرستان، شمال کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، شمال خوزستان و روز جمعه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال غرب فارس، شمال شرق سمنان، خراسان شمالی، استانهای البرز، تهران و مازندران فعال خواهد بود.

بر اثر این مخاطره بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، کاهش دید، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، کولاک برف، مسدود شدن جاده های مواصلاتی برفگیر، تاخیر و احتمال لغو پرواز، احتمال سقوط بهمن و رخداد مه دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در 20 استان/وزش باد شدیددر نقاط مختلف کشور

بارش برف و باران در 20 استان/وزش باد شدیددر نقاط مختلف کشور