مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-02حوادث

دختر 18 ساله به باند سرقت خواستگارش پیوست!


رییس پلیس مشهد از دستگیری دختری 18 ساله خبر داد که به یک باند سرقت به سرکردگی خواستگارش پیوسته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین دهقان پور به روزنامه خراسان گفت: به دنبال گزارش دستبرد به یک واحد آپارتمانی در بلوار شهید فرامرز عباسی، بلافاصله عوامل آگاهی مشهد تحقیقات میدانی را در این باره آغاز کردند که یکی از ساکنان مجتمع مسکونی از حضور مشکوک دو جوان پرایدسوار در محل سخن گفت و فرد دیگری از اهالی هم تصویری را به ماموران نشان داد که از ستاره جذاب و خوش رنگ روی شیشه عقب پراید ثبت کرده بود.

او به نیروهای انتظامی وقتی تصویر ستاره مانند زیبایی را روی شیشه عقب پراید ناشناس دیدم، خیلی مجذوب آن شدم و به همین دلیل با گوشی تلفنم از آن تصویر عکس گرفتم.

وی ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا جست وجوهای پلیس برای یافتن مالک پراید به نتیجه برسد ولی بررسی ها نشان داد که مالک پراید فردی معتبر است و در روز حادثه، خودرو در اختیار فرزندش بوده است.

به همین دلیل پسر 21 ساله وی دستگیر و مشخص شد که این جوان سابقه دار خواستگار دختری بوده که در همان مجتمع مسکونی اقامت دارد.

فرمانده پلیس مشهد افزود: وقتی شاهدان، تصویر جوان 21 ساله را تایید کردند، ماموران به سراغ دختر 18 ساله رفتند و او را نیز به پلیس آگاهی مشهد انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر 18 ساله به باند سرقت خواستگارش پیوست!

دختر 18 ساله به باند سرقت خواستگارش پیوست!