مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-02اقتصادي

وزارت نیرو درتامین زیرساخت های تامین برق جزایر خلیج فارس ورود کند


وزارت نیرو در تامین زیرساخت های تامین برق جزایر خلیج فارس به صورت ویژه ورود کند.

- ، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در دیدار با همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به استقرار صنایع سنگین در استان و مصرف برق آنها بر لزوم احداث نیروگاه توسط این بنگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی هرمزگان سوددهی قابل توجهی دارند و می طلبد در حوزه تولید برق نیز از ظرفیت این بنگاه ها با اعمال برخی سیاست گذاری های قیمتی کمک گرفته شود.

وی افزود: ما به دنبال احداث یک شهر شیشه در غرب بندرعباس هستیم که برق قابل ملاحظه ای نیاز دارد و سرمایه گذاران تامین برق را به عنوان یک مطالبه در نظر گرفته اند و از این رو باید به فکر تامین این برق باشیم که نیاز است وزارت نیرو در این زمینه همکاری کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به پتانسیل بالای استان در حوزه تولید برق از طریق انرژی های نو گفت: در این استان طرح های کوچک تولید برق به وسیله پنل های خورشیدی در حال اجراست و چند طرح نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این استان ظرفیت بالایی در این حوزه دارد و در صورت حمایت وزارت نیرو و تجمیع اعتبارات این حوزه و با همکاری بانک ها و تجمیع طرح های خرد، می توان یک نیروگاه یکپارچه خورشیدی در سطح استان احداث و از برق تولیدی برای مصارف استان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو درتامین زیرساخت های تامین برق جزایر خلیج فارس ورود کند

وزارت نیرو درتامین زیرساخت های تامین برق جزایر خلیج فارس ورود کند