مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-02سياسي

زبان هنر، اصلی ترین زبان برای جهاد تبیین است


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال آینده از سند چشم انداز و نقشه تحول حوزه هنری رونمایی می شود، گفت: زبان هنر، اصلی ترین زبان برای جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عصر امروز با حضور رییس حوزه هنری کشور، معاون راهبری امور استان های حوزه هنری، معاون سیاسی امنیتی استانداری، معاون اجتماعی استانداری، مدیرکل صداوسیما استان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس حوزه علمیه خواهران و جمعی از مسؤلان استانی برگزار شد.

احسان قائدی در این نشست ضمن تشکر از حسن اعتماد مسؤولان به جوانان در این دوره و قدردانی از فعالیت های مدیر سابق حوزه هنری، گفت: با خود عهد کرده ام هرگاه تریبونی یافتم، جز برای منافع و مطالبات استانم حرفی نزنم.

وی با تاکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری در شاخص های توسعه ای پس از انقلاب جایگاه خوبی در کشور ندارد، ادامه داد: علت این مسئله، دیدگاه مرکزگرا در دولت های مختلف است که باعث شده نگاه اولویت داری نسبت به مقوله هنر و فرهنگ در استان وجود نداشته باشد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولویت در استان اقتصاد و معیشت است، افزود: در همه دولت ها فرهنگ و هنر ذیل سیاست و اقتصاد تعریف می شد اما در این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر، اصلی ترین زبان برای جهاد تبیین است

زبان هنر، اصلی ترین زبان برای جهاد تبیین است