مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 23:572022-03-02سياسي

خبرنگاران گلستان امنیت شغلی ندارند


خبرنگاری را از لحاظ مالی نمی توان یک شغل محسوب کرد و از طرف دیگر نبود امنیت شغلی همیشه بزرگترین مشکل جامعه رسانه ای بوده است.

- اظهار کرد: در حوزه رسانه سال هاست که مشکلات زیادی وجود دارد و عدم حمایت درست باعث شده رسانه ها ضعیف شوند.

وی با بیان اینکه عدم ثبات شغلی و نداشتن بیمه از اصلی ترین مشکلات خبرنگاران گلستان است، خاطرنشان کرد: خبرنگاری را از لحاظ مالی نمی توان یک شغل محسوب کرد و از طرف دیگر نبود امنیت شغلی همیشه بزرگترین مشکل جامعه رسانه ای بوده است که در همه این سال ها تغییری نکرده است.

علمدار افزود: استان گلستان نسبت به سایر استان های دیگر، استانی کم برخوردار است، برای همین حوزه رسانه در این استان چندان تقویت نشده و از کمبود خبرنگار متخصص در این استان رنج می بریم.

رییس خانه مطبوعات گلستان با بیان ایکه مشوق های حمایتی که وجود دارد باید تسهیل شود، گفت: تامین اجتماعی برای بیمه خبرنگاران تنها به کارگاه های مشمول حمایت دولت تاکید دارند و این امر سبب شده تا خبرنگاران حوزه مجازی و خبرگزاری های استان نتواند از بیمه برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه باید امور تایید بیمه خبرنگاران از طریق صندوق هنر به استان ها واگذار شود، تصریح کرد: سخت گیری که در این حوزه برای بیمه و مالیات کار رسانه ای وجود دارد باعث از رونق افتادن فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران گلستان امنیت شغلی ندارند

خبرنگاران گلستان امنیت شغلی ندارند