مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 00:222022-03-02فناوري

دور زدن طرح «صیانت» با اینترنت ماهواره ای استارلینک امکان پذیر است؟


یک کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی اینترنت ماهواره ای عنوان کرد که پروژه ای مثل استارلینک در کشور تحریمی مانند ایران خدمت رسانی نمی کند و از طرف دیگر، - دور زدن طرح صیانت با اینترنت ماهواره ای استارلینک امکان پذیر است؟ یک کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی اینترنت ماهواره ای عنوان کرد که پروژه ای مثل استارلینک در کشور تحریمی مانند ایران خدمت رسانی نمی کند و از طرف دیگر، این شرکت ها پایبند به قوانین و مقررات دولت ها هستند و بدون دریافت مجوز، سرویسی ارائه نمی دهند.

میلاد نوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر بعضی از شرکت ها در دنیا شروع به ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای کردند، گفت: این شرکت ها که اینترنت ماهواره ای شرکت استارلینک هم یکی از معروف ترین آنهاست، برخلاف تصور عموم، شرکت های تجاری هستند و قرار نیست به کشوری مانند چین یا ایران که اینترنتشان با محدودیت مواجه است یا قرار شده محدودیتشان به واسطه طرح صیانت بیشتر شود، سرویس آزادتری بدهند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، ایران، آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر، عضو اتحادیه بین المللی مخابرات یا ITU هستند که وابسته به سازمان ملل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن طرح «صیانت» با اینترنت ماهواره ای استارلینک امکان پذیر است؟

دور زدن طرح «صیانت» با اینترنت ماهواره ای استارلینک امکان پذیر است؟