مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-03اقتصادي

ذخیره سازی 10 هزار و 500 تن کود شیمیایی در خراسان شمالی


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی گفت: اکنون 10 هزار و 500 تن انواع کود شیمیایی به منظور تامین کود سرک کشاورزان استان ذخیره سازی شده است.

- محسن نظام دوست، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه 10هزار و 500 تن کود شیمیایی در استان ذخیره سازی شد، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری مقدار 39 هزار تن انواع کود شیمیایی در این استان تامین و تدارک شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز کود سرک استان در ماه های آتی انواع کود شمیایی در انبارهای این شرکت ذخیره سازی شده است تا در مواقع لزوم جوابگوی نیاز کودی کشاورزان باشیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی افزود: هم اکنون هفت هزار و 500 تن کود اوره، 2 هزار تن انواع کود فسفاته و یک هزار تن انواع کود پتاسه در انبار های این استان برای تامین کود سرک موود است.

نظام دوست ادامه داد: این شرکت در زمینه تأمین و تدارک انواع کودهای شیمیایی در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 24 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین این شرکت 102 درصد کل سهمیه سالانه کود اوره را نیز جذب کرده است؛ علاوه بر این شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همیشه در تلاش است تا هیچگونه کمبودی در خصوص کودهای شیمیایی در استان وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 10 هزار و 500 تن کود شیمیایی در خراسان شمالی

ذخیره سازی 10 هزار و 500 تن کود شیمیایی در خراسان شمالی