مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-03سياسي

استفاده از توان علمی اساتید در دولت سیزدهم جای خود را پیدا کرده است


قائم مقام سازمان بسیج اساتید ضمن تاکید بر ضرورت نقش آفرینی استادان بسیجی در صحنه علمی گفت: استفاده از توان علمی استادان برای حل مشکلات در دولت سیزدهم خود را پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جشنواره شهید چمران به همت معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و با همکاری معاونت برنامه ریزی و مالی این سازمان به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

در این جشنواره محصولات و بسته های سیاستی اندیشکده ها و گروه های علمی مساله محور در حوزه معاونت پژوهش و فناوری با حضورروسای بسیج اساتید استان ها،معاونین پژوهش و فناوری مراکز استانی و دفاتر هماهنگی، مدیران و اعضای اندیشگاه و اندیشکده های نهضت استادی بسیج ارائه شده و از 11 اندیشکده برتر تقدیر شد.

در این مراسم محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری این سازمان و برخی روسای اندیشکده های برتر سخنرانی کردند.

* استاد بسیجی باید براساس تخصص خود برای مشکلات به راه حل برسد محمدرضا ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در این مراسم بر ضرورت نقش آفرینی استادان بسیجی در صحنه علمی تاکید کرده و گفت: اگر استاد بسیجی برای کمک به مردم به شکل فیزیکی وارد عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان علمی اساتید در دولت سیزدهم جای خود را پیدا کرده است

استفاده از توان علمی اساتید در دولت سیزدهم جای خود را پیدا کرده است