مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-03اجتماعي

اجرای طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن در قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن در ایام نوروز 1401 در این استان خبر داد.

- ، جواد حق لطفی افزود: استان قزوین یکی از 23 استانی است که از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه 1401 همراهان سفر ایمن را با رویکرد اصلی آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی با ایجاد ایستگاهی در یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اجرا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، رسانه ای و هنری و اقدامات ترکیبی و بین رشته ای در راستای اهداف و برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی قزوین اجرا می شود.

حق لطفی، کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای استفاده کنندگان شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی و ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، بکارگیری ظرفیت های لازم برای تحقق اهداف و برنامه ها در چارچوب آیین نامه انضباطی و اجتماعی ترافیکی مورد تاکید کمیسیون ایمنی راه ها، بکارگیری هنر در خدمت ایمنی، ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف درمسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران را از اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن در قزوین

اجرای طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن در قزوین