مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-03اقتصادي

اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی 31 اردیبهشت تا 4 خرداد 1401 در بخارا ازبکستان برگزار می شود.

- ، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی در تاریخ 21 تا 25 می 2022 برابر با 31 اردیبهشت تا 4 خرداد 1401 در بخارا ازبکستان خبر داد.

سعید اوحدی با اعلام این خبر درباره هدف برگزاری این رویداد، بیان کرد: بر اساس گزارش منطقه آسیا-اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی این رویداد توسط اتحادیه هنرمندان ازبکستان در بخش های مختلف نمایشگاه، مسابقه صنایع دستی، شو مد، رویدادهای فرهنگی آموزشی و کنفرانس علمی-عملی به منظور چشم اندازی برای توسعه طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می شود.

او با اشاره به دوازده موضوع مسابقه، افزود: بهترین ارگان طلاسازی، بهترین ارگان جواهر سازی، بهترین طلاساز، بهترین جواهر ساز، بهترین استاد طلاسازی، بهترین استاد جواهر سازی، وارث سلسله / خاندان باستانی در طلاسازی، وارث سلسله / خاندان باستانی در جواهرسازی، طلاساز احیاگر روش ها و سنن باستانی، جواهرساز احیاگر روش ها و سنن باستانی، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می شود

اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می شود