مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-03اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکن ملی در استان مرکزی


ساخت 20 هزار واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن در هشت شهر استان مرکزی امروز به طور همزمان با حضور وزیر راه در اراک، آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی ساخت 20 هزار واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن در هشت شهر استان مرکزی امروز به طور همزمان با حضور وزیر راه در اراک، آغاز شد.

فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه 12 اسفند در آیین شروع عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن استان مرکزی که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، اظهار کرد: پروژه هشت هزار و 812 واحدی جهش تولید مسکن اراک بزرگ ترین پروژه یک جا در اجرای این طرح در کشور است و شاید اولین و آخرین پروژه یک جا با این ابعاد در کلانشهرها باشد.

وی افزود: در این سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به اراک از 2 شرکت واگن پارس و هپکو که مرتبط با حوزه راه و شهرسازی است بازدید می شود تا در این بازدید ها ظرفیت های این شرکت ها ارائه شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: طرح 8100 واحدی جهش تولید مسکن اولین طرح هماهنگ با اوقاف در سطح کسور است که امیدواریم نوع قرارداد آن، الگویی برای طرح های مشابه در سطح کشور شود.

مخلص الائمه اضافه کرد: تولید مسکن یک امر بین دستگاهی مهم و گسترده است که نیاز است دستگاه های متعدد دست به دست هم دهند تا این طرح ها هرچه سریعتر مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکن ملی در استان مرکزی

آغاز عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکن ملی در استان مرکزی