مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-03سياسي

700 کلاس تخریبی مدارس استان بوشهر باید برچیده شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:700 کلاس تخریبی در مدارس استان وجود دارد که باید در یک برنامه چهار ساله تمام کلاس های تخریبی برچیده شوند.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: آموزش و پرورش متصدی مهمترین زیرساخت ایجاد تمدن در جامعه است.

وی اضافه کرد: اگر آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورش، دانش آموزان تراز علم و تراز انسانیت و دیانت تربیت کند، کشور دارای قدرت بالایی در عرصه علمی و شخصیت های والای انسانی در گستره جهانی می شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان امروز دچار بحران آموزشی و پرورشی شده است ادامه داد: هم اکنون در عرصه آموزش در جهان یک نگاه قوی علمی وجود ندارد و بسیاری از کشورها دچار پسرفت علمی شده اند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: در کشورهایی هم که در حوزه آموزش علم موفق بوده اند در حوزه تربیت انسان های تراز مقام انسانیت دچار ضعف هستند.

وی گفت: در عرصه تعلیم باید یک تحول جدی در آموزش و پرورش رخ دهد تا بعد از 12 سال تحصیل در مدرسه و سپس تحصیلات عالی دانشگاهی، افرادی را تربیت کنیم که هم در تولید علم به مرجعیت علمی در جهان دست یابند و هم انسان هایی در تراز ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 کلاس تخریبی مدارس استان بوشهر باید برچیده شوند

700 کلاس تخریبی مدارس استان بوشهر باید برچیده شوند