مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-03ورزشي

پیگیری بیمه ورزشکاران در دیدار سجاد گنج زاده و هادی ساعی


در دیدار رییس فدراسیون تکواندو و رییس کمیسیون ورزشکاران در خصوص مسائل مختلف از جمله بیمه قهرمانان رشته های مختلف ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

- ، سجاد گنج زاده قهرمان المپیک 2020 توکیو و رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که صبح امروز برای تبریک به دفتر هادی ساعی دارنده سه مدال المپیک و رییس فدراسیون تکواندو رفته بود در خصوص برخی مسائل مربوط به قهرمانان با وی بحث و گفتگو کرد.

در این جلسه که مسعود حجی زواره رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو نیز حضور داشت، بحث بیمه قهرمانان تیم های ملی مطرح شد که مسائل مختلف مربوط به آن مورد بررسی قرار گرفت.

گنج زاده در این مورد گفت: برای عرض تبریک به هادی ساعی به فدراسیون تکواندو آمدم و فرصت مناسبی بود تا برخی مسائل کمیسیون را نیز مطرح کنیم.

در کل جلسه خوبی داشتیم و با توجه به کارهایی که در دست اقدام داریم به زودی خبرهای خوبی برای قهرمانان خواهیم داشت.

وی افزود: بیمه دغدغه اصلی و مهم قهرمانان است که سالهاست در این خصوص مسائل مختلف مطرح می شود، ولی در این دوره با همکاری همه اعضا کمیسیون گام های مؤثری برداشته شده است.

جلسات متعددی به همراه کارشناسان مربوطه با مسئولان تأمین اجتماعی داشته و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم که در همین رابطه امروز مذاکرات خوبی با هادی ساعی و مسعود حجی زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بیمه ورزشکاران در دیدار سجاد گنج زاده و هادی ساعی

پیگیری بیمه ورزشکاران در دیدار سجاد گنج زاده و هادی ساعی