مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-03سياسي

عرضه 150 اثر پژوهشی با موضوع ولایت فقیه از علامه حسینی


به مناسبت سالگرد ارتحال مرحوم علامه آیت الله سید منیرالدین حسینی الهاشمی مؤسس فلسفه چگونگی اسلامی، مجموعه آثار پژوهشی این مرحوم برای بهره برداری علمی نخبگان و اندیشمندان انقلاب اسلامی در وب سایت حسینیه اندیشه بارگذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، به مناسبت سالگرد ارتحال مرحوم علامه آیت الله سید منیرالدین حسینی الهاشمی مؤسس فلسفه چگونگی اسلامی، مجموعه آثار پژوهشی این مرحوم برای بهره برداری علمی نخبگان و اندیشمندان انقلاب اسلامی در وب سایت حسینیه اندیشه بارگذاری شد.

آثار پژوهشی مرحوم علامه، بالغ بر 150 عنوان پژوهشی است که با هدف تمدن سازی اسلامی در دو بخش: تئوریزه شدن ولایت فقه و تئوریزه شدن نظام ولایت مطلقه فقیه از طریق فلسفه چگونگی اسلامی و در سه سطح حجیت، معادله و مدل (تحول در حوزه، تحول در دانشگاه و تحول در الگوهای اداره) تولید شده است.

علاقه مندان می توانند این آثار را از اینجا دریافت کنند.

مرحوم آیت الله سید منیرالدین حسینی الهاشمی از روحانیون برجسته فارس بود که در خانواده ای عالم، زاده شد و خود نیز طریق تحصیل علم پیش گرفت و غیر حضور فعال در مبارزات، توفیق تحصیل حوزوی در حد بسیار بالا و افتخار شاگردی امام خمینی(ره) را نیز کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 150 اثر پژوهشی با موضوع ولایت فقیه از علامه حسینی

عرضه 150 اثر پژوهشی با موضوع ولایت فقیه از علامه حسینی