مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-03سياسي

برگزاری چهارمین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه


در پی آمادگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای میزبانی نقد و گفت وگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، چهارمین جلسه با موضوع «نمازجمعه و مطالبه گری»، - در پی آمادگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای میزبانی نقد و گفت وگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، چهارمین جلسه با موضوع نمازجمعه و مطالبه گری ، روز شنبه 14 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالتهای نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، روز شنبه 14 اسفندماه، از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

در این جلسه، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به طرح دیدگاهها و تبادل نظر خواهند پرداخت.

علاقمندان می توانند با مراجعه به کانال شبکه امامت به نشانی: shabake_emamat@ در پیامرسان ایتا و همچنین در پخش زنده شبکه اجتماعی اینستاگرام در صفحه شبکه امامت به نشانی shabake.

emamat ، این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه

برگزاری چهارمین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه