مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-03اقتصادي

آمادگی ایران جهت سرمایه گذاری مشترک برای تولید خودرو در ارمنستان


وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان گفت: چهار مسیر اصلی در کریدور شمال جنوب تعریف شده است که یکی از این مسیرها از ارمنستان عبور می کند و تقویت ترانزیت میان دو کشور در همین راستا باید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شاتا، سیدرضا فاطمی امین افزود: دو کشور ایران و ارمنستان سطح بسیار بالایی در روابط سیاسی و فرهنگی دارند که روابط اقتصادی نیز باید همپا با این روابط، ارتقا یابد.

*اقتصاد ایران و ارمنستان مکمل یکدیگر هستند وی با بیان این که ارتقای سطح روابط اقتصادی کار مشترکی است که هر دو طرف باید انجام دهند، اضافه کرد: اقتصاد ایران و ارمنستان مکمل یکدیگر است و ظرفیت های مشترک و متقابل بسیار زیادی در این حوزه داریم.

استفاده از تهاتر برای حل مسائل مرتبط با حمل ونقل بین المللی وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در خصوص مسائل مرتبط با حمل ونقل و جابه جایی پول نیز بیان کرد: این موضوعات حل شده است و سال گذشته از روش های متنوعی از جمله تهاتر، برای این موضوع استفاده کردیم که موفقیت آمیز بود.

امسال تجارت بین المللی ایران به حدود 100 میلیارد دلار می رسد فاطمی امین با بیان این که تجارت بین المللی ایران در سال 1400 به حدود 100 میلیارد دلار می رسد، اضافه کرد: به طور تقریبی 80 میلیارد دلار از این رقم بدون نفت است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران جهت سرمایه گذاری مشترک برای تولید خودرو در ارمنستان

آمادگی ایران جهت سرمایه گذاری مشترک برای تولید خودرو در ارمنستان