مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-04سياسي

فرار کنید، تک تیرانداز دارند! / دو هزار شلیک موفق که رسول را «صیاد خمینی» کرد


خبرگزاری فارس اصفهان- سال 1320 در اطراف گچساران به دنیا می آید و در کودکی پدر و مادرش را از دست می دهد تا برای ادامه زندگی به دایی اش پناه ببرد و فراز و نشیب سرنوشت او را در 13 سالگی به شهرضای اصفهان می کشاند و این چند جمله، داستان آغاز زندگی پرماجرای صیاد خمینی است.

نتوانست ظلم خان ها را تحمل کند، مهاجرت کرد عبدالرسولِ نوجوان، 13 سال بیشتر نداشت که نتوانست دیگر حق خوری خان های محل زندگی اش را تحمل کند و دل به دریای أَلَم تَکُن أَرضُ اللهِ وَاسِعَهً فَتُهَاجِرُوا فِیهَا زد و زندگی جدیدش را در اصفهان آغاز کرد.

قد می کشد و تلاش می کند و در جوانی در محله مسجد باباعلی عسگر شیخ صدوق اصفهان، در کنار مسجد، مغازه چینی فروشی و لباس فروشی باز می کند تا روی پای خودش بایستد.

اینجا بود که کم کم احساس کرد همراهی برای ادامه مسیر زندگی اش می خواهد و همسر صبورش را از شهرضا به اصفهان می آورد تا در همان محله شیخ صدوق زندگی شان را آغاز کنند.

او که در سن کم و با اینکه نوجوانی بیش نبود هم نتواسته بود ظلم خان های محل شان را تحمل کند و به اجبار مهاجرت کرده بود، حالا در روزهای پرخفقان و سیاه رژیم شاهنشاهی هم نتوانست بی تفاوت باشد و مغازه نقلی اش شد پایگاه نگهداری اعلامیه های بچه ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار کنید، تک تیرانداز دارند! / دو هزار شلیک موفق که رسول را «صیاد خمینی» کرد

فرار کنید، تک تیرانداز دارند! / دو هزار شلیک موفق که رسول را «صیاد خمینی» کرد