مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-04سياسي

در ویترین مغازه ها لباس مناسب بانوان کمیاب است


اصلا قابل قبول نیست که در ویترین مغازه ها پوشش های مناسب کمیاب باشد، لازم است وزارت صمت با اجرایی کردن مصوبات، در مورد عفاف و حجاب با نظارت بر تولیدات کشور جهت ترویج پوشش های مناسب تلاش کند.

- ایسنا/تهران خطیب امام جمعه ورامین گفت: اصلا قابل قبول نیست که در ویترین مغازه ها پوشش های مناسب کمیاب باشد، لازم است وزارت صمت با اجرایی کردن مصوبات، در مورد عفاف و حجاب با نظارت بر تولیدات کشور جهت ترویج پوشش های مناسب تلاش کند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک به مناسبت ایام شعبان اظهار کرد: این ماه مقدمه ای برای ماه مبارک رمضان است که انشاالله از برکات آن استفاده کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه استغفار ، انفاق و صدقه و روزه از جمله اعمال این ماه است گفت: تنها ماهی که سراسر آن موالید و ایام مبارک است و در آن شهادت معصومین نیست همین ماه است.

وی با بیان اینکه سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است، افزود: چهارم شعبان نیز به نام روز جانباز نام گذاری شده است.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که 14 اسفند رور تاسیس نهاد ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: این یادگار ارزشمند امام مایه برکت برای مستضعفان و محرومان بوده و هست و به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ویترین مغازه ها لباس مناسب بانوان کمیاب است

در ویترین مغازه ها لباس مناسب بانوان کمیاب است