مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-04سياسي

دشمن سپاه پاسداران را هدف قرار داده است


دشمن پروژه اقتدار نظام از جمله سپاه پاسداران را مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه جهاد تبیین مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمن پروژه اقتدار نظام از جمله سپاه پاسداران را مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه جهاد تبیین مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسدارن اظهار کرد: پاسداران در دفاع از کیان نظام اسلامی و ارزش های انقلاب پیشگام و جان بر کف هستند و در راه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان اقتدار و عزت نظام اسلامی را هدف قرار داده است؛ بیشترین دشمنی های معاندان نظام و استکبار جهانی برابر ارزش های مهم نظام از جمله سپاه پاسداران است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن می خواهد سپاه را با لجن پراکنی لکه دار کند و جایگاه مهم آن را زیر سوال ببرد.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: دشمن پروژه اقتدار نظام از جمله سپاه پاسداران را مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه جهاد تبیین در جامعه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سپاه پاسداران را هدف قرار داده است

دشمن سپاه پاسداران را هدف قرار داده است