مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-04سياسي

تیم مذاکره ایران موفق عمل کرد/عزم دولت برای رفع مشکلات جزم است


مذاکرات بین ایران و 4+1 به دلیل رویکرد بسیار خوب تیم مذاکره کننده ایرانی و منطقی که تیم مذاکره کننده به کار گرفت و روند خوبی را به نفع ایران پشت سر گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: دین اسلام تا روز قیامت استمرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام بزرگترین آزادی را به بشریت داد و هیچ مکتب و دینی به اندازه اسلام به انسان.

ها آزادی نداده است.

امام جمعه سنندج آزادی آمیخته با شرف، حریت، عفت و غیره را از برکات دین اسلام دانست و گفت: حجاب و عفت از ارزشمندترین برکاتی است که دین اسلام به مسلمانان ارزانی داشته و زمینه حضور با عزت بانوان را در جامعه فراهم کرده است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام با آوردن مکتب اسلام در اوج جاهلیت انسان هایی را تربیت کرد که در مسیر دفاع از ارزش ها سخت ترین و بزرگترین ایثارها را انجام دادند.

وی با بیان اینکه دختران در دوران جاهلیت زنده به گور می شدند، افزود: وقتی خبر به دنیا آمدن دختری را در زمان جاهلیت به پدر نوزاد می دادند از شرمسازی رویش سیاه می شد.

وی در ادامه به موضوع خدمت به مردم و اهمیت آن گریزی زد و گفت: خدمت به مردم عبادت است، مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره ایران موفق عمل کرد/عزم دولت برای رفع مشکلات جزم است

تیم مذاکره ایران موفق عمل کرد/عزم دولت برای رفع مشکلات جزم است