مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-04اقتصادي

عملیات عمرانی ساخت جاده ها از 25 اسفند در سیستان و بلوچستان متوقف شود


عملیات عمرانی ساخت همه جاده های استان از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 1401 به منظور حفظ ایمنی مسافران نوروزی متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ حسین مدرس خیابانی در کمیسیون ایمنی راه های سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همه ارکان تصمیم گیری استان به فراخور مسوولیت هایی که دارند با توجه به ایام پایانی سال بر روی مباحث استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه، تنظیم بازار شب عید، ایمنی راه ها، ستاد سفر و مبحث درختکاری تمرکز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به تناسب محورهایی که زیر بار بزرگراهی می رود و دوطرفه می شود تمهیدات تابلو و ایمنی بویژه در تقاطع هایی که تابلوی یکطرفه و دوطرفه وجود دارد اندیشیده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ایام عید از دو منظر جاده های این استان پر خطر بوده یکی به دلیل افزایش تعداد مسافران نوروزی و دوم افزایش سرعت و عجله در مسیرها برای رسیدن به مقصد است.

وی با تاکید بر اینکه برای ما در سیستان و بلوچستان ایمنی مردم از سهولت و سرعت در مسیر بسیار مهمتر است بیان کرد: با توجه به اینکه این استان بالاترین میزان تصادفات را دارد ایستگاه ها و پاسگاه های راهنمایی رانندگی کمک خواهند کرد که بخشی از آن را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی ساخت جاده ها از 25 اسفند در سیستان و بلوچستان متوقف شود

عملیات عمرانی ساخت جاده ها از 25 اسفند در سیستان و بلوچستان متوقف شود