مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-04سياسي

رعایت حقوق عمومی از مصادیق جهاد است


امام جمعه کرج رعایت حقوق عمومی هم از مصادیق جهاد است، گفت: تلاش برای برقرار امنیت در جامع از موارد جهاد است و ظلم نکردن به دیگران هم نوع دیگری از جهاد است.

- ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه قرض الحسنه و کمک به همنوع چند برابر ثمره دنیایی و آخرتی دارد، تصریح کرد: درختکاری و ترویج این فرهنگ باید حتماً در دستور کار قرار گیرد و در استان البرز نیاز است که به موضوع درختکاری و حفظ فضای سبز توجه شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه یکی از وظایف متدینین حفاظت از منابع طبیعی و آب است، ادامه داد: هیچ کس مالک آب نیست و اینگونه نیست که کسی با پرداخت پول مالک آب شود و هیچ کس اجازه مصرف زیاد و بی اندازه آب را ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه ما در نابودی منابع طبیعی و ذخایر استاد هستیم، ادامه داد: درختکاری و ترویج حفاظت از محیط زیست باید در جامعه ترویج شود.

امام جمعه کرج با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) و تبریک روز پاسدار به همه زحمتکشان این حوزه گفت: یکی از وجوه شبیه نهضت عاشورا با انقلاب اسلامی جنگ نابرابر و مظلومیت جبهه حق است و کسانی که در این جبهه هستند، باید روحیه تکلیف گرا داشته و با ایمان قوی اهل ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حقوق عمومی از مصادیق جهاد است

رعایت حقوق عمومی از مصادیق جهاد است