مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-04بين الملل

روسیه پرتاب 36 ماهواره انگلیسی را لغو کرد


شرکت دولتی «روس کاسموس» روسیه دست اندر کار امور فضایی این کشور که تاکنون بیش از 230 ماهواره شرکت انگلیسی وان وب را به فضا پرتاب کرده است، اعلام کرد که از امروز پرتاب 36 ماهواره این شرکت را لغو می‎کند.

- شرکت دولتی روس کاسموس روسیه دست اندر کار امور فضایی این کشور که تاکنون بیش از 230 ماهواره شرکت انگلیسی وان وب را به فضا پرتاب کرده است، اعلام کرد که از امروز پرتاب 36 ماهواره این شرکت را لغو می‎کند.

شرکت دولتی روس کاسموس روسیه دست اندر کار امور فضایی این کشور که تاکنون بیش از 230 ماهواره شرکت انگلیسی وان وب را به فضا پرتاب کرده است، اعلام کرد که از امروز پرتاب 36 ماهواره این شرکت را لغو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،شرکت روس کاسموس روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: پرتاب ماهواره های انگلیسی از پایگاه فضایی بایکونور را که برای فردا شنبه برنامه ریزی شده بود، لغو کرده است.

در بیانیه شرکت دولتی فضایی روسیه گفته شده است که این شرکت نتوانست از شرکت های وان وب و آریان اسپیس تضمین بگیرد که 36 ماهواره ای که توسط ماهواره بر سایوز به فضا پرتاب می شود، برای اهداف نظامی بکار گرفته نخواهد شد.

شرکت روس کاسموس در بیانیه خود گفت: دیمیتری راگوزین رییس شرکت روس کاسموس پس از آن که شرکت وان وب تضمین های لازم برای اینکه ماهواره ها برای اهداف نظامی ازجمله به نفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه پرتاب 36 ماهواره انگلیسی را لغو کرد

روسیه پرتاب 36 ماهواره انگلیسی را لغو کرد