مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-04سياسي

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است


نماینده مردم شرق استان گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های مهم در شرق استان برای تکمیل نیازمند اعتبارات مختصری است، گفت: رفع مشکلات مردم ما همت دولت را می طلبد.

- دکتر رضا آریان پور در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور آیت الله رییسی در استان گلستان موجب ایجاد موج بزرگی از امید و شادمانی در مردم شده است، اظهار کرد: امیدواریم با نگاهی عادلانه و با پیوست عدالت اجتماعی توزیع اعتبارات در سطح استان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه بزرگ و حیاتی سد نرماب نیازمند همت ویژه و نگاه هوشمندانه شما دارد، افزود: تملیک مقدار زیادی از زمین های مسیر سد و جابه جایی سه روستای باقیمانده بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر تامین شود بخش عمده ای از تنش آبی را در استان حل می کند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه و راه اندازی دائمی فرودگاه کلاله حق مردم شرق استان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه همچنان نگاههای به این فرودگاه نگاههای کامل و استراتژیکی نیست در حالیکه این فرودگاه مس تواند به محور توسعه همکاری های اقتصادی ایران و اوراسیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است