مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 07:272022-03-05بين الملل

برای درآمد نفتی سرشار آماده ایم؟ /خطای استراتژیک پوتین/اشغالگری روس ها و منافع ملی


بحرانی فراتر از چرنوبیل در راه است؟، جمعه خونین شیعیان در پاکستان، ابله بازی با داستایوفسکی!، سکون بازار مسکن، کلید برق اوکراین در دست ارتش روسیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز شنبه 14 اسفندماه در حالی چاپ و منتشر شد که دوئل ایران و امریکا در آخرین روز های به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، مردم در انتظار عقب نشینی قیمت ها، جمعه خونین شیعیان در پیشاور پاکستان و پیشروی روس های به سمت شهر ها در اوکراین در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: برای درآمد نفتی سرشار آماده ایم؟ مهدی حسن زاده طی یادداشتی در شمار امروز خراسان با عنوان برای درآمد نفتی سرشار آماده ایم؟ نوشت: این روز ها همزمان با جهش قیمت نفت به بالاتر از 110 دلار و افزایش احتمال رسیدن به توافق هسته ای، چشم انداز تحقق درآمد نفتی بی سابقه پیش روی ماست.

با فرض نهایی شدن توافق و امکان صادرات روزانه 5/2 میلیون بشکه نفت و همچنین پیش بینی قیمت 100 دلار برای نفت در سال آینده، می توان درآمد 90 میلیارد دلاری از صادرات نفت را متصور بود که به جز یکی دو سال بی سابقه است.

برای اقتصادی که یک دهه است (به جز سال های 95 و 96 که برجام در حال اجرا بود) در شرایط تحریم به سر می برد و سال قبل همزمان با کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای درآمد نفتی سرشار آماده ایم؟ /خطای استراتژیک پوتین/اشغالگری روس ها و منافع ملی

برای درآمد نفتی سرشار آماده ایم؟ /خطای استراتژیک پوتین/اشغالگری روس ها و منافع ملی