مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-05اقتصادي

تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی در سیستان و بلوچستان اندیشیده شود


معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های توریستی استان به عنوان یک برنامه و هدف مهم در دستور کار دستگاه های متولی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در ستاد اجرایی خدمات سفر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وقتی راجع به تنظیم بازار صحبت می کنیم این مهم در ایام نوروز و شب عید، ماه رمضان، محرم و صفر خود را نشان می دهد.

وی افزود: هر چند که در طول سال ما باید نسبت به بحث منابع طبیعی و درختکاری اهتمام داشته باشیم اما در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری این مهم دارای اهمیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید از امروز همه ی فرمانداران استان ستاد سفر را تشکیل دهند و کمیته های مربوطه را برگزار و تقسیم کار انجام شود ادامه داد: دستگاه های دولتی سه کار محوطه سازی، فضای سبز و زیباسازی را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه روز پانزدهم اسفند تمام دستگاه ها موضوع کاشت نهال را مدنظر داشته باشند اظهار داشت: اصلش این است که آیین روز درختکاری نباید به یک روز ختم شود و بایستی عرف همگانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی در سیستان و بلوچستان اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی در سیستان و بلوچستان اندیشیده شود