مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-05پزشكي

کاهش آمار بیماران کرونایی در گلستان/ آمار بستری شدگان به 374 نفر رسید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش آمار بستری بیماران کرونایی در این استان، گفت: تعداد افراد بستری شده کرونایی در بیمارستان های استان به 374 نفر رسیده است.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش آمار بستری بیماران کرونایی در این استان، گفت: تعداد افراد بستری شده کرونایی در بیمارستان های استان به 374 نفر رسیده است.

سعید گلفیرزوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با تدبیر درست و منطقی و همراهی مردم عزیز و فهیم استان گلستان موج ششم کرونا در حال کنترل و خروج از اوج خود است، اظهار کرد: خواهش ما از مردم این است که رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان با قوت ادامه دهند تا بتوانیم به صورت کامل از این پیک خارج شده و پس از آن نیز برای عبور از این بیماری به طور کلی برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه روند کاهشی تعداد بستری در بیمارستان های استان همچنان ادامه دارد، افزود: هر چند حتی یک بیمار کرونایی قلب ما را به شدت به درد می آورد اما از اینکه هر روز شاهد کاهش آمار هستیم خوشحالیم و امیدواریم زودتر این روند به صفر برسد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعداد 374 نفر از بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند، افزود: از این تعداد 83 نفر در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار بیماران کرونایی در گلستان/ آمار بستری شدگان به 374 نفر رسید

کاهش آمار بیماران کرونایی در گلستان/ آمار بستری شدگان به 374 نفر رسید