مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-05ورزشي

استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد/ آبی ها نباید وارد حاشیه شوند


چه بخواهیم چه نخواهیم به دلیل مسائل حاشیه ای حساسیت دیدار استقلال و گل گهر بالاست اما آبی پوشان نباید وارد این مسائل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: هرچقدر هم که تلاش شود حساسیت های این بازی پایین بیاید امکان پذیر نیست و این دیدار به صورت ذاتی حساسیت بالایی دارد که این حساسیت ارتباط زیادی هم به جدول ندارد.

وی افزود: حضور تعداد زیادی از استقلالی های سابق در این تیم اصلی ترین عامل بالا رفتن حساسیت های این بازی است و البته که قدری از این حساسیت هم کاذب است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته نباید از اتفاقاتی که در نیم فصل اول افتاد هم به سادگی گذشت.

در نیم فصل اول سازمان لیگ مانع از حضور خارجی های استقلال در زمین شد و سپس استقلال شاکی بازیکن خارجی گل گهر شد و سرانجام هم توانست به همین با حکم انضباطی پیروزی 3 بر صفر را جایگزین تساوی بدون گل کرد تا از این بازی با حکم انضباطی سود ببرد و این موضوع هم قطعاً بر حساسیت های این بازی در تهران خواهد افزود.

نیک سیرت بیان داشت: به لحاظ جدولی هم این بازی برای استقلال بسیار پر اهمیت است و آنها برای حفظ فاصله 3 امتیازی شان با پرسپولیس محکوم به پیروزی در این دیدار هستند و به اعتقاد من آبی پوشان اگر گرفتار مسائل حاشیه ای نشوند ظرفیت پیروزی در این بازی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد/ آبی ها نباید وارد حاشیه شوند

استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد/ آبی ها نباید وارد حاشیه شوند