مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-05سياسي

300 مقاله در همایش بین المللی زبان و ادبیات فارسی پذیرفته شد


دبیر شانزدهمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی گفت: 300 مقاله با فعالیت 345 پژوهشگر به دبیرخانه انجمن ارسال و از این تعداد 260 مقاله پذیرفته شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر شانزدهمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی گفت: 300 مقاله با فعالیت 345 پژوهشگر به دبیرخانه انجمن ارسال و از این تعداد 260 مقاله پذیرفته شده است.

علی اکبر سام خانیانی، امروز شنبه 14 اسفند در آیین گشایش شانزدهمین گردهمایی بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی که با حضور ویدئو کنفرانسی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، رییس انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و پژوهشگران 10 کشور جهان در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی با دستاوردهای آموزشی و پژوهشی و بین المللی رشته زبان و ادبیات فارسی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه زبان و ادبیات فارسی میراث مشترک بین کشورهای غرب آسیا است، افزود: زبان فارسی فقط یک زبان نیست؛ زبان فارسی زبان تمدن بزرگی است که بشریت را به سوی ارزش های والای انسانی هدایت کرده و دومین زبان جهان اسلام است.

دبیر همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی بیان کرد: ایران، بهترین معارف اسلامی، اخلاقی، فلسفه زیستن و چگونه زیستن را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 مقاله در همایش بین المللی زبان و ادبیات فارسی پذیرفته شد

300 مقاله در همایش بین المللی زبان و ادبیات فارسی پذیرفته شد