مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-05سياسي

معرفی گنج پنهان استان یزد در صورت حمایت مسئولان


شهردار شهر تاریخی و جدیدالتاسیس خرانق از این شهر به عنوان گنجی پنهان در استان یزد یاد و ابراز امیدواری کرد این شهر فاقد بسیاری از امکانات شهری با حمایت مسئولان و بخش خصوصی در منطقه بیش از پیش به گردشگران بخصوص مسافران نوروزی معرفی شود.

- عبدالرسول یزدی امروز شنبه 14 اسفندماه در حاشیه بازدید خبرنگاران از بافت تاریخی و منحصربفرد این شهر از توابع شهرستان اردکان یزد، به خبرنگاران گفت: روستای خرانق در مرکز بخش خرانق به عنوان بیست و چهارمین شهر استان یزد در سال جاری به ثبت رسیده ولی با مشکلات عدیده ای به ویژه کمبود امکانات اداری و عمرانی مواجه است.

وی اظهار کرد: خرانق با وجود بناهای تاریخی متعدد اعم از بافت و کاروانسرای قدیمی، امامزاده بابا خادم، منار جنبان، قدمگاه امام رضا(ع)، پل آب رو و دیگر دیدنی های تاریخی و طبیعی، یک گنج پنهان در استان یزد است اما تاکنون کمتر به این منطقه گردشگری به خصوص در راستای تامین امکانات اهتمام شده است.

یزدی خاطرنشان کرد: خرانق به لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر هفت استان به مشهد مقدس قرار گرفته ولی با وجود ترددها و تصادفات بالای جاده ای در این مسیر، تاکنون فاقد امکانات آتش نشانی بوده و نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به این شهر حداقل 65 کیلومتر با آن فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گنج پنهان استان یزد در صورت حمایت مسئولان

معرفی گنج پنهان استان یزد در صورت حمایت مسئولان