مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-05سياسي

روحانیون و اساتید باید با تحقیقات علمی، مطالعه و پژوهش جهاد تبیین کنند


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که جامعه نیازمند جهاد تبیین است، گفت: دشمن با تمام قوا و با همه ابزار و توانمندی خود برای ایجاد شبهات جدید برای انحراف جامعه و جوانان تلاش می کند و ما باید در جهاد تبیین آماده شکستن این شبهات باشیم.

- روحانیون و اساتید باید با تحقیقات علمی، مطالعه و پژوهش "جهاد تبیین"کنند معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که جامعه نیازمند جهاد تبیین است، گفت: دشمن با تمام قوا و با همه ابزار و توانمندی خود برای ایجاد شبهات جدید برای انحراف جامعه و جوانان تلاش می کند و ما باید در جهاد تبیین آماده شکستن این شبهات باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در نشست با دکتر احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و مسئولان و اعضای نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان، گفت: امروز با توجه به شبهات جدیدی که در جامعه رواج یافته، وظیفه علمای دین و دانشگاه سنگین ترشده و به فرمایش مقام معظم رهبری، جامعه نیازمند جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه جهاد تلاشی است تمام و کمال که در آن فرد برای مقابله با دشمن و توطئه های جدید او از جان و مال خویش می گذرد، افزود: دشمن با تمام قوا و با همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و اساتید باید با تحقیقات علمی، مطالعه و پژوهش جهاد تبیین کنند

روحانیون و اساتید باید با تحقیقات علمی، مطالعه و پژوهش جهاد تبیین کنند