مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-05اقتصادي

متقاضیان احداث نانوایی آزادپز در اصفهان افزایش یافته است


عضو اتحادیه نانوایان شهرستان اصفهان از افزایش متقاضیان نانوایی آزادپز در اصفهان خبر داد و گفت: باید این نانوایی ها ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید نقشینه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت یک هزار و 500 نانوایی در استان اصفهان اظهار داشت: از این تعداد 55 درصد از آرد یارانه یک و 45 درصد نیز از آرد یارانه دو برای پخت نان استفاده می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تنوع نان در اصفهان زیاد است و این امر مزیتی برای استان تلقی می شود، اضافه کرد: همچنین این استان به عنوان احیاگر نان های سبوس دار در کشور شناخته شده است.

عضو اتحادیه نانوایان استان اصفهان با اشاره اینکه طی دو سال گذشته قیمت نان بر اساس مصوبه کارگروه ویژه گندم و آرد و نان استان تعیین می شود، افزود: سعی بر این بوده است که قیمت ها عادلانه باشد تا نه شهروندان و نه نانوایان تحت فشار قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت نانوایان و رفع مشکلات بر سر راه سهمیه بندی آرد و احیای نان های سنتی، بررسی روش های نوین و مفید و آموزش بهینه سازی چرخه تولید قوت غالب مردم از عمده وظایف اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان است، اضافه کرد: این هیئت باید در هر دوره چهار ساله ای که فعالیت دارد این موضوعات را رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان احداث نانوایی آزادپز در اصفهان افزایش یافته است

متقاضیان احداث نانوایی آزادپز در اصفهان افزایش یافته است