مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-05ورزشي

بندرانزلی آماده تدارک جشن صعود به لیگ برتر/گل سه امتیازی دقیقه نودی ملوان


ملوان با تک گل ثانیه های پایانی ضمن حفظ صدرنشینی، یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز در استادیوم حافظیه به مصاف هم رفتند که نماینده گیلان موفق شد با گل ثانیه های پایانی ارسلان تفضلی سه امتیاز شیرین از این مسابقه کسب کند.

  ملوان که به دلیل بحث حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در این تیم در روزهای اخیر حسابی در کانون توجهات قرار گرفته بود، برای حفظ فاصله خود با تیم دوم جدول رده بندی، در پی کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه بود و در سمت مقابل نیز قشقایی در پی پایان دادن به سه هفته ناکامی خود بود.

  مازیار زارع سرمربی ملوان در این دیدار رضا حیدری، علیرضا خشکفا، وحید فارغ، پوریا غلامی، پدرام قاضی پور، محمد رستمی، صادق بارانی، آرمین انبساطی، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر و مهدی مومنی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  در این دیدار که انزلی چی ها با لباس های دوم خود پای به زمین مسابقه گذاشته بودند، این بازیکنان قشقایی بودند که بیشتر از تیم میهمان صاحب توپ و میدان بودند و بازی مالکانه این تیم شیرازی بر تیم رقیب چربیده بود اما در این میان فرصت های دو تیم راهی به درون دروازه پیدا نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرانزلی آماده تدارک جشن صعود به لیگ برتر/گل سه امتیازی دقیقه نودی ملوان

بندرانزلی آماده تدارک جشن صعود به لیگ برتر/گل سه امتیازی دقیقه نودی ملوان